26. března 2014

Oblíbená kosmetika v těhotenství.

Nejsem velký odborník na kosmetiku. Moje polička včetně různých líčidel a zkrášlovadel je poměrně skromná. Jako každá žena však čas od času podniknu výpravu do drogérií (nejoblíbenější DM) a to se pak nestačím divit, co všechno mi skončí v košíku.

Začátek těhotenství se u mě projevil nejprve na obličeji a vlasech. Obličej jsem měla jako v pubertě a vlasy padaly šíleným tempem. Neustále jsem po sobě sbírala chumáče vlasů a říkala si, že jestli to tahle bude pokračovat, tak budu do porodu holohlavá.

V tomto období jsem na pleť používala pleťovou vodu od Neutrogeny a na vlasy mi nejvíce vyhovoval šampon a balzám Klorane.




Od začátku těhotenství jsem se v obavách ze strií začala poctivě každý den mazat. Nechtěla jsem nic podcenit, takže mými největšími kamarády se staly značky Nivea a Bepanthen. Střídala jsem je dle nálady. Do dnešního dne jsem spotřebovala 2 balení krému Bepanthen proti striím, stále používám olej Nivea a klasickou modrou Niveu. S Niveou už to zdárně dotáhneme až do porodu. V těhotenství se alespoň u mě pokožka extrémně vysušovala, takže den bez krému u mě vůbec nepřicházel v úvahu.



Obličej jsem mazala dětským měsíčkovým krémem od Weledy. Tento krém je také výborný po holení. Mám nyní citlivější pokožku a na podpaží nebo intimní partie byl po holení ideální (zklidní pokožku, rychle se vsákne a nedráždí).





Po turbulentních 3 měsících, kdy se mé tělo vyrovnalo s hormonální nerovnováhou se pleť krásně vyčistila a změnila se také kvalita vlasů. Vlasy se mi přestaly mastit a padat, takže už nebylo nutné si je mýt každý den (jaká to úleva :). Mám také pocit, že mi rostou rychleji než předtím. Ale to je spíš opravdu jen pocit, než realita. Extra péči o vlasy nyní moc neřeším. U mě na poličce nyní leží Syoss šampon bez silikonů a balzám na vlasy Dove.













Tady je aktuální polička v celé své kráse (omlouvám se za horší kvalitu fotky, je to focené telefonem).



Jak vypadá ta vaše kosmetická polička? Přetéká všemi možnými zlepšováky a zkrášlovadly, nebo je stejně skromná, jako ta moje? 


Těším se na komentáře.

Vaše A.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat