27. března 2014

Čtení na poslední chvíli.

Vždycky jsem milovala knížky. Už jako malá jsem ráda chodila do knihovny a trávila tam spoustu času vybíráním těch nejlepších. Potom honem cesta domů a rychle se ponořit do světa fantazie.

S přibývajícími povinnostmi a změnou režimu ze školního na pracovní ubylo času pro čtení, takže spousta pěkných knížek mi utekla a nebyl na ně čas.

Vše se snažím si užít nyní, když si ještě Žížalka plave u mě v břiše a povinnosti ubyly. Mateřskou literaturu tak prokládám knížkami, na které jsem si už delší dobu brousila zuby.

Vždycky u mě budou vítězit papírové knížky a nic nenahradí chvíle strávené v knihkupectví nebo knihovně.


Pro maminky.
Kamarádka mi doporučila knížku od M. Behinové a I. Ašenbrenerové "Velká kniha o mateřství". 

Obsahuje informace jak pro nastávající maminky, ale také vás provází prvními roky s vaším prckem.

Informace jsou stručné a mě tento rozsah vyhovoval.





Pro oddych.
Mým oblíbeným autorem je Michael Cunningham. Tyto knížky jsem přečetla na nezklamaly mě.








Na dovolené si beru knížky, nad kterými člověk nemusí přemýšlet a jen hltá jednotlivé řádky. Dan Brown pro mě splňuje všechna dovolenková kritéria. Nejnovější Inferno pro mě zatím ještě zůstalo neodhaleno :)
















Z českých luhů a hájů.
Konečně jsem se dostala k tolik vychvalovaným Žítkovským bohyním od Kateřiny Tučkové. Líbí se mi moc!




Na Michaela Třeštíka jsem narazila náhodou v knihkupectví. Často mě ke koupi knížek naláká jejich obal. Chceš-li rozesmát pánaboha jsem nemohla minout a ani knížka samotná mě nezklamala.





 
Klasika od Arnošta Lustiga. Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou, k tomu není co dodat.





A jaké jsou vaše oblíbené knížky? Taky milujete tu vůni nových knížek nebo vám vyhovují elektronické?

Vaše A.


Žádné komentáře:

Okomentovat