8. května 2014

Porod v nedohlednu.

Termín porodu za námi a já pořád 2 v 1. Asi mi všechny maminky potvrdí, že čekání na "Den D" je nekonečné a zkouškou trpělivosti obou rodičů.

Přemýšlela jsem i o tom, zrušit si dočasně telefonní číslo, protože neustále smsky, emaily a volání s dotazy "Tak co? Už?" mě naprosto vyčerpávají. Vtipné odpovědi a komentáře na tyto otázky mě už přestaly bavit, takže nyní jsou mé zprávy pouze jednoslovné - nic.


Taky jste měly tuhle předporodní skepsi?

Každodenní kontroly v porodnici jsou denní rutinou a bez ranní moči v kabelce už si neumím představit svůj den. Nepřála bych vám nyní vidět, co všechno v kabelce vozím... tak mě napadá, to by byl asi hodně vtipný TAG :)

Pokud se naše mládě nerozhýbe samo, tak v pondělí nástup do porodnice a začne se s postupným vyvoláváním. Na jednu stranu bych byla moc ráda, kdyby se malá rozhoupala a o svém příchodu na svět si rozhodla sama, ale na druhou stranu se konečně začne něco dít.

Na naší princeznu už se moc těším, tak doufám, že tu bude brzy s námi. Zatnout zuby a vydržet! Už to nebude trvat dlouho.

Držte nám palce!

A.



Žádné komentáře:

Okomentovat